Μάθημα Social media

Μάθημα Social media

Ratings (0)

Μάθημα Social media

Μαθησιακοί Στόχοι

Facebook, page, post, like, hashtag, tweet, retweet, fav, share, instagram, λίγες μόνο από  τις λέξεις που ακούμε όλο και πιο συχνά από  συναδέλφους στη δουλειά  ή  σε παρέες γύρω μας. Τί  σημαίνουν όλα αυτά, τί  είναι τα social media, πώς έχουν αλλάξει αυτά  την επικοινωνία μας σήμερα σε κάθε επίπεδο της καθημερινότητάς μας.

Στην εποχή μας τα social media αποτελούν τη βιτρίνα του ποιοι είμαστε και τί κάνουμε και είναι αυτά που χτίζουν εικόνες και προσθέτουν αξιοπιστία σε μία επιχείρηση, υπηρεσία ή άνθρωπο. Η επικοινωνία έχει αλλάξει και μαζί καλούμαστε να αλλάξουμε και όλοι εμείς – επιχειρήσεις και άνθρωποι – να εισέλθουμε σε ένα νέο περιβάλλον διαδράσης και να συνομιλήσουμε με νέους κανόνες και πρακτικές με εταιρίες, υπηρεσίες, ανθρώπους, πελάτες, ψηφοφόρους, χρήστες. Το μάθημα “Τα social media ως εργαλείο στην Επικοινωνία και προβολή σήμερα”, έρχεται να κάνει μια εισαγωγή στον κόσμο των social media, να εστιάσει στις σύγχρονες πρακτικές επικοινωνίας στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να προβάλλει κανόνες και τακτικές μεγιστοποίησης αναγνωσιμότητας και επιρροής μηνύματος.

Συγκριτικό πλεονέκτημα του μαθήματος αυτού είναι η προσαρμογή της ύλης στις ανάγκες των συμμετεχόντων, η αμφίδρομη επικοινωνία με τους διδάσκοντες και η δυνατότητα μίας συνάντησης της ομάδας για επίλυση αποριών και παραδειγμάτων.

Σε ποιους απευθύνεται το μάθημα αυτό:

Σε στελέχη επιχειρήσεων που η επικοινωνία και προβολή είναι βασικό κομμάτι της δουλειάς τους και αποτελεί καθημερινό τους εργαλείο. Σε πωλητές, σε ιδιώτες επαγγελματίες που επιθυμούν να περάσουν την επικοινωνία της εργασίας τους και της δράσης τους στο χώρο του διαδικτύου αλλά και σε όσους επιθυμούν να γνωρίσουν βαθύτερα τον κόσμο των social media.

Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης

1η εβδομάδα :  ΕΝΟΤΗΤΑ A

2η εβδομάδα :  ΕΝΟΤΗΤΑ B

3η εβδομάδα :  ΕΝΟΤΗΤΑ Γ

4η εβδομάδα:   ΕΝΟΤΗΤΑ Δ

Περιεχόμενο Μαθήματος

1.Social media και επικοινωνία: ένα αναπόφευκτο συνταίριασμα

2. Πηγαίνοντας από τη θεωρία στην πράξη –  Facebook, Τwitter, LinkedIn, G+, Youtube, Instagram, Pinterest

3. Social media ένας νέος κόσμος με κανόνες συμπεριφοράς

4. Διαμόρφωση εικόνας (brand) μέσα από τα social media (εταιρίας, προϊόντος, υπηρεσίας, ανθρώπου)

Αξιολόγηση

Επιλογή από:
Α) Δημιουργία Social Media Plan για ένα υποθετικό σενάριο με παραδοτέα εργασία  έως 3000 λέξεις  και βαθμολογία pass -fail.
Β) Δημιουργία και προβολή για μια εβδομάδα παρουσίας στα social media για ένα υποθετικό σενάριο. Η βαθμολογία θα γίνει με βάση την αξιολόγηση της όλης παρουσίας και βαθμολογία pass-fail.

Course Durations: 1 Μήνας / 100 ώρες

Course Reviews


Πρόγραμμα Καταναλωτών Επιχειρήσεων και Οργανισμών

Καραόλη & Δημητρίου 80

18534 Πειραιάς

Ανακοινώσεις, Νέα