Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Εισηγητής

Κοτταρίδη Κωνσταντίνα

Διάρκεια

3 Μήνες

Σύνολο Ωρών Επιμόρφωσης

120 ΩΡΕΣ/ 4,6 ECTS

Γλώσσα Υλοποίησης

Ελληνικά

Τρόπος διεξαγωγής

100% Εξ αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση με σημειώσεις (E-learning)

Προϋποθέσεις εισαγωγής

Ο κάθε σπουδαστής θα πρέπει να διαθέτει:

✓ Προσωπικό υπολογιστή γραφείου ή φορητό (laptop) και βασικές γνώσεις χειρισμού

αυτού

✓ Προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και

✓ Πρόσβαση στο διαδίκτυο

Τύπος Πιστοποιητικού

Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από το ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ του Πανεπιστημίου Πειραιώς και συμπληρωματικό Παράρτημα. Εάν η επιτυχής περάτωση του Προγράμματος δεν καταστεί εφικτή λόγω διακοπής των σπουδών ή αποτυχίας στις εξετάσεις, χορηγείται στον εκπαιδευόμενο Βεβαίωση Παρακολούθησης του ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ του Πανεπιστημίου.

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού εδώ

Σύντομη Περιγραφή

Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, αλλά και της Ευρώπης. Για το λόγο αυτό, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς τους στο σύγχρονο διεθνές οικονομικό περιβάλλον. Συνεπώς, οι αποφάσεις για τις επιλογές των ΜΜΕ, πρέπει να βασίζονται σε θεμελιωμένες πληροφορίες και τεχνικές μέσα από τις επιστημονικές μεθόδους που παρέχει η επιστήμη του Μάρκετινγκ.  Το Μάρκετινγκ αφορά στον προσανατολισμό προς τον πελάτη ως τελικό στόχο κάθε δραστηριότητας. Αυτή η φιλοσοφία είναι κρίσιμο να εμπνέει όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης. Η παραπάνω εστίαση αφορά ασφαλώς και στην εξωστρέφεια των ΜΜΕ για την οποία πολύς λόγος γίνεται σήμερα. Ένα μεγάλο κενό  στον τομέα αυτό αφορά στην έλλειψη των κατάλληλων γνώσεων και πρακτικών προκειμένου να αναπτύξουν και να προωθήσουν οι ΜΜΕ της εξαγωγές τους.

Ουσιαστικά, Μάρκετινγκ είναι η επιχειρησιακή και κοινωνική διαδικασία η οποία προσδιορίζει τις ανάγκες και επιθυμίες του καταναλωτή, και καθορίζει σε ποιες αγορές μπορεί μια επιχείρηση να ανταγωνισθεί με επιτυχία έτσι ώστε να σχεδιάσει τα κατάλληλα προϊόντα, υπηρεσίες και προγράμματα για να ‘‘εξυπηρετήσει’’ αυτές τις ανάγκες και επιθυμίες. Το Μάρκετινγκ είναι όμως κάτι παραπάνω από μια απλή κοινωνική διαδικασία: είναι περισσότερο η φιλοσοφία που καθοδηγεί μια επιχείρηση για να μπορέσει να επιτύχει τους προγραμματισμένους στόχους της.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε αποφοίτους ΑΕΙ/ΤΕΙ, στελέχη (και υποψήφια στελέχη) Επιχειρήσεων, υπεύθυνους τμημάτων ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, φοιτητές οικονομικών  σχολών, καθώς και σε όλους όσοι παρακολουθούν τις εξελίξεις στον τομέα του επιχειρείν, της Δημιουργίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Σκοπός

Απώτερος σκοπός του Προγράμματος, είναι η επιμόρφωση των σπουδαστών με την μέθοδο της ασύγχρονης εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, το Πρόγραμμα αποσκοπεί τόσο στη βελτίωση της θέσης του σπουδαστή στην αγορά εργασίας, όσο και στην διάχυση της επιστημονικής γνώσης, καθώς του παρέχει εμπειρικές γνώσεις σε Οικονομικά θέματα των Αγορών. Αναλυτικά, το Πρόγραμμα έχει ως στόχο να εξοικειώσει τους ενδιαφερόμενους με την εφαρμογή των αρχών, θεωριών και εργαλείων του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ) προκειμένου οι ΜΜΕ να καθίστανται βιώσιμες και ανταγωνιστικές τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Παράλληλα, παρουσιάζονται οι απαραίτητες ενέργειες από το σχεδιασμό μέχρι τη διεκπεραίωση και τις προωθητικές πολιτικές που πρέπει να συνοδεύουν την είσοδο αγαθών και υπηρεσιών σε μια ξένη αγορά, ενώ το Πρόγραμμα συνοδεύεται και από μελέτες περιπτώσεων.

Μέθοδος Υλοποίησης

Η εκπαίδευση πραγματοποιείται αποκλειστικά εξ αποστάσεως, με τη χρήση ειδικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας ψηφιακής μάθησης Open-eClass . Πρόκειται για ασύγχρονη τηλεκπαίδευση με σημειώσεις, γεγονός που διευκολύνει ιδιαίτερα τη συμμετοχή εργαζομένων. Αυτός ο τύπος εκπαίδευσης αποτελεί ευέλικτη μορφή επιμόρφωσης, καθώς δεν υφίσταται περιορισμός χρόνου και τόπου. Βασίζεται στις αρχές της ανοικτής εκπαίδευσης και εξυπηρετεί τις ανάγκες της εξατομικευμένης μάθησης.

Επιμέρους Ενότητες

  1. Η φιλοσοφία και το περιβάλλον του ΜΚΤ
  2. Οι ΜΜΕ σήμερα – προβλήματα
  3. Η έρευνα ΜΚΤ
  4. Μοντέλα συμπεριφοράς του καταναλωτή
  5. Στρατηγικές αποφάσεις ΜΚΤ
  6. Μεθοδολογία ανάπτυξης και σχεδιασμού νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  7. Σχέδιο ΜΚΤ
  8. Μέσα χρηματοδότησης εξαγωγικών ΜΜΕ
  9. Μορφές συνεργασίας για την προώθηση εξαγωγών
  10. Έρευνα αγοράς εξωτερικού
  11. ΜΚΤ εξαγωγών – προβολή και προώθηση
  12. Εκπόνηση Εργασίας

Μαθησιακά αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες επιδιώκεται:

Α. να έχουν κατανοήσει τις βασικές αρχές ΜΚΤ και να είναι σε θέση να αναπτύσσουν σχέδιο ΜΚΤ

Β. να κατανοούν το πολύπλοκο διεθνές οικονομικό περιβάλλον και τα βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι ΜΜΕ

Γ.  να είναι σε θέση να εφαρμόζουν τα εργαλεία ΜΚΤ προκειμένου να λαμβάνουν σωστές αποφάσεις

Δ. να κατανοούν τα προβλήματα που συνδέονται με την ανάπτυξη εξαγωγών

Ε. να γνωρίζουν τρόπους προώθησης των εξαγωγών τους

Αξιολόγηση

Η αποτίμηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων πραγματοποιείται με τη συγγραφή μίας τελικής συνθετικής εργασίας έκτασης 700-1000 λέξεων, η οποία διατίθεται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και υποβάλλεται στο email της Γραμματείας προς βαθμολόγηση.

Κόστος συμμετοχής

250€

Εκπτωτική Πολιτική

Ισχύουν οι εξής κατηγορίες εκπτώσεων:

  1. ΟΜΑΔΑ Α: 30% Έκπτωση: AμεΑ, Άνεργοι, Πολύτεκνοι- Τρίτεκνοι και μέλη πολύτεκνης (τρίτεκνης) οικογένειας, Κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων έως 30 ετών
  2. ΟΜΑΔΑ Β: 15% Έκπτωση: Απόφοιτοι και φοιτητές Ελληνικών ή Ευρωπαϊκών Ιδρυμάτων ή σχολών (πρoπτυxιακοί και μεταπτυxιακοί), Δημόσιοι Υπάλληλοι, Στρατιωτικοί και Σώματα Ασφαλείας
  3. ΟΜΑΔΑ Γ: 10% Έκπτωση: Επανεγγραφή στο πρόγραμμα εκπαιδευόμενου που έχει παρακολουθήσει κάποιο διαφορετικό Πρόγραμμα στο παρελθόν ή εγγραφή σε τουλάχιστον 2 Προγράμματα του ίδιου Κύκλου Σπουδών (με κοινή ημερομηνία έναρξης)

Σημειώνεται ότι:

  • Οι εκπτώσεις δεν λειτουργούν αθροιστικά.
  • Κάθε σπουδαστής μπορεί να επωφεληθεί μόνο από μία κατηγορία εκπτώσεων.
  • Οι συμμετέχοντες οι οποίοι δικαιούνται έκπτωση θα πρέπει να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά που θα τους ζητηθούν.

* Σε περίπτωση Ομαδικής Εγγραφής, άνω των δέκα (10) ατόμων, προβλέπεται έκπτωση 10% ανά σπουδαστή.

Διαμόρφωση Διδάκτρων κατόπιν έκπτωσης

Έκπτωση

30%

15%

10%

Δίδακτρα

175€

212€

225€

Δόση Α’

88€

106€

113€

Δόση Β’

87€

106€

112€

 

Τρόπος Καταβολής Τελών

Τα τέλη καταβάλλονται εφάπαξ ή σε 2 ισόποσες δόσεις σε λογαριασμό ΕΛΚΕ του Πανεπιστημίου Πειραιώς (Α’ δόση με την εγγραφή, Β’ δόση μέχρι έναν μήνα μετά την ημερομηνία έναρξης του Προγράμματος).

Αποτυχία πληρωμής κάποιας δόσης συνεπάγεται τον αυτόματο αποκλεισμό του υποψηφίου από το υπόλοιπο του προγράμματος, τις εξετάσεις και τη χορήγηση Τίτλου Σπουδών.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Γραμματεία “E-learning Καταναλωτών, Επιχειρήσεων & Οργανισμών”

Email: elearnec@unipi.gr

Τηλέφωνο: 210 414-2055, 210 414 2025

Πρόγραμμα Καταναλωτών 

Επιχειρήσεων και Οργανισμών

 

Καραόλη & Δημητρίου 80

18534 Πειραιάς

Ανακοινώσεις, Νέα